Vero Moda Sale

Goedkoop Vero Moda online kopen, bekijk de actuele outlet en sale aanbiedingen en profiteer van lage prijzen op een groot deel van de collectie. Vero Moda is een bekend fenomeen in de meeste winkelstraten van Nederland. De kleding gericht op jonge vrouwen is populair en niet uit menige klerenkast weg te denken. Wat is eigenlijk het verhaal achter Vero Moda? Hoe is het allemaal begonnen en zijn ze uitgegroeid tot een van de bekendste alledaagse modemerken?

Vero Moda online shop | Gratis verzending | Amazon.nl
www.amazon.nl › vero-moda
Vero Moda online shop ✓ Breed assortiment ✓ Snelle levering ✓ Gratis verzending & retour ▻ Bestel nu Vero Moda met korting.

Vero Moda Sale Outlet? Alle artikelen online – bol.com
www.bol.com › vero-moda
Op zoek naar artikelen van Vero Moda? Artikelen van Vero Moda koop je eenvoudig online bij bol.com ✓ Gratis retourneren ✓ 30 dagen bedenktijd ✓ Snel in ..

Vero moda snow white vestje met zilverdraad - Maat XS

34,95 in stock
Laatste update was op: mei 5, 2020 11:52 am

XS | Volwassenen

Vero moda lichtgrijs oversized vest met zilverdraad - Maat XL

34,95 in stock
Laatste update was op: mei 5, 2020 11:52 am

XL | Volwassenen

Vero moda off shoulder katoenen blouse - Maat XS

30,00 in stock
Laatste update was op: mei 5, 2020 11:52 am

XS | Volwassenen

Vero moda trui snow white - Maat L

30,00 in stock
Laatste update was op: mei 5, 2020 11:52 am

L | Volwassenen

Vmniel 3/4 smock top wvn Birch black

39,99 in stock
Laatste update was op: mei 5, 2020 11:52 am

M | Volwassenen

Vero moda stevig zacht blauw shirt open schouder - Maat XL

30,00 out of stock
Laatste update was op: mei 5, 2020 11:52 am

XL | Volwassenen

Vmtianalefile ls v-neck blouse Sable

26,99 out of stock
Laatste update was op: mei 5, 2020 11:52 am

XS | Volwassenen

Vero moda trui peach whip - Maat S

34,95 in stock
Laatste update was op: mei 5, 2020 11:52 am

S | Volwassenen

Geschiedenis van Vero Moda

Vero Moda is ontstaan in 1987 onder het moederbedrijf Bestseller. Bestseller is een internationaal bekend bedrijf dat verschillende gerenommeerde merken, vooral gericht op jonge vrouwen, heeft opgericht, zoals Vero Moda, Only, Mamaliciou en VILA. Het bedrijf heeft tevens enkele lijnen voor mannen zoals Jack & Jones. Besteller is opgericht door Troels Holch Povlsen in 1975 in Denemarken. Vanaf de jaren negentig is het bedrijf sterk gaan internationaliseren en hebben ze nieuwe markten aangeboord. De China groep is nu een belangrijk onderdeel van het bedrijf.
Vero Moda, wat letterlijk ‘ echte mode’ betekent in het Italiaans, begon met een winkel in Denemarken in 1987 en is inmiddels als internationaal bekend kledingmerk gevestigd in meer dan 25 landen met meer dan 650 grote concept stores en in het totaal ruim 4000 winkels. In een concept store staat niet alleen de kleding centraal, maar een heel thema waarbij de kleding binnen dat thema past en op deze manier een bepaalde beleving aan klanten meegeeft. De mode van Vero Moda was in het begin vooral gericht op de Europese markt en heeft zich in de loop van de jaren uitgebreid naar Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Midden Oosten en Azië.

Over Vero Moda Kleding

Vero Moda is vanaf het begin gericht geweest op jonge werkende vrouwen, die mode bewust zijn en voor redelijke prijzen in de nieuwste trends willen rondlopen. Het merk richt zich vooral op de carrière vrouw die mee gaat met de laatste fashion trends en ze biedt collecties met een herkenbare identiteit.

Bestseller inclusief alle lijnen, zo ook Vero Moda, onderscheiden zich op de mode markt door veel aandacht te besteden aan duurzaamheid, dierenwelzijn en mensenrechten. Bestseller heeft diverse duurzaamheid doelen opgesteld en wil die bereiken in 2020. Op het gebied van supply chain management, arbeidskrachten, producten, gemeenschappen en milieu & chemicaliën proberen ze duurzaamheid, veiligheid en gelijkheid voorop te stellen. Zo willen ze de condities van de arbeiders in arme landen verbeteren en komen ze daarbij op voor gelijke rechten, veilige werkomstandigheden en eerlijke loonsverdeling. Ook willen ze dierenrechten respecteren en hebben ze een speciaal dierenwelzijn beleid opgericht om er zeker van te zijn dat er geen dieren gebruikt worden als proefdier en geen materialen in de kleding verwerkt zit die op dierenleed is gebaseerd.

Tevens besteedt Bestseller veel aandacht om zichzelf als echte fashion expert te profileren. Zo deed het bedrijf mee met Project Catwalk. Het televisieprogramma waarin twaalf ontwerpers strijden voor de eerste plaats. Tijdens dit programma gingen de ontwerpers bijvoorbeeld op bezoek bij het jeansmerk Only van Bestseller. Designers van Only maakte ook als gastjuryleden deel uit van de jury.

Collecties van Vero Moda

Vero Moda kent verschillende lijnen, VERO MODA, Y.A.S., Intimates, Petite en Noisy May. Je kunt ook Only kleding vinden bij Vero Moda.

VERO MODA is het basis merk van de meeste kleding die je binnen in de Vero Moda winkels vind. Hieronder valt ook de basics collectie en Vero Moda Jeans. In de basics collectie vind je diverse basis stukken zoals t-shirts, tops en vesten.

Y.A.S. is de luxe lijn binnen Vero Moda. De prijzen zijn dan ook wat hoger dan de normale collectie. Minimalistisch met hoge kwaliteit materialen, maar eigentijdse en trendy stukken in rustige kleuren en flitsende designs.

De Petite collectie richt zich op vrouwen die kleiner zijn dan 1.65 m. Dit is een bijzondere lijn, want veel kledingmerken houden weinig rekening met deze doelgroep.

Noisy May richt zich op speciaal op denim. Daarnaast biedt deze collectie betaalbare trendy kledingstukken met een uitdagend tintje.

Sinds 2010 biedt Vero Moda de Intimates lingerie collectie aan. In deze collectie vind je basis stukken lingerie en wat intiemere stijlen. De cupmaat loopt tot cup F, dus ze bieden deze collectie aan vrouwen in alle maten en vormen.

Only is een op zichzelf staand merk opgericht binnen de Bestseller groep. Ze hebben eigen winkels in veel verschillende landen, net als Vero Moda. De mode van Only richt zich ook op de jonge vrouw. Ze hebben tevens een uitgebreide denim collectie. De kleding van Only wordt ook in de winkels van Vero Moda aangeboden omdat ze zich richten op dezelfde doelgroep.

Naast kleding en lingerie biedt Vero Moda ook schoenen en accessoires aan. De accessoires collectie bestaat onder andere uit sjaals, sieraden, tassen, riemen en zonnebrillen.

Modellen van Vero Moda

Vero Moda heeft snel naam gemaakt in de internationale mode industrie door verschillende bekende topmodellen in te zetten in hun marketing activiteiten. Na Kate Moss, Helena Christensen en Yfke Sturm werd in 2008 Gisele Bundchen het gezicht van Vero Moda. Naast een rij topmodellen kiest het bedrijf ook regelmatig bekende televisie en muziek sterren uit om het merk te promoten. Zo werd in 2012 Alexa Chung de ster van de campagne en in 2015 hebben ze de Britse zangeres Lily Allen voor een jaar het gezicht van Vero Moda gemaakt.

Met de keuze voor verschillende topmodellen probeert Vero Moda zich als fashion experts op de mode markt te zetten. De keuze van Alexa Chung als echte fashionista was hierbij een strategische zet. Ze profileren zich met het idee om betaalbare mode afkomstig van de catwalk te verkopen. Veel nieuwe collecties zijn dan ook gericht op wat er in dat seizoen nieuw op de catwalk van Parijs en New York is verschenen.

Concurrentie

Vero Moda richt zich op de jonge vrouwen en valt qua prijssegment in de midden tot lage categorie. Er zijn verschillende andere bekenden merken die zich ook op deze doelgroep richten in een vergelijkbare prijscategorie en daar naamsbekendheid mee geworven hebben, namelijk H&M, Coolcat en Bershka.

H&M is erg breed georiënteerd met een doelgroep van jong tot oud, man en vrouw. Dit in tegenstelling tot Vero Moda die alleen mode aanbiedt voor jonge vrouwen tussen ongeveer 16 en 30 jaar oud. H&M is betaalbare mode, net als Vero Moda, en biedt naast basis kleding ook verschillende designer collecties. Vero Moda is qua prijs iets duurder dan H&M en biedt daarvoor dan ook wat betere kwaliteit.

Bershka biedt kleding aan voor jonge vrouwen en richt zich daarbij vooral op tieners tot 20 jaar. Vero Moda heeft daardoor een iets bredere doelgroep dan Bershka. De kwaliteit van Bershka is wat minder dan Vero Moda en ze vallen daardoor ook in een iets goedkopere prijscategorie.

Coolcat heeft meestal vrij uitgesproken collecties kleding voor de jonge doelgroep, zowel mannen als vrouwen. Hoewel de doelgroep overeenkomt zie je dat de kleding van Vero Moda meer wordt gewaardeerd als mode voor de werkende onafhankelijke vrouw, terwijl de collecties van Coolcat toch voor wat jonger uitgaanspubliek passend is.

Er zijn ook indirecte concurrenten die mode aanbieden voor jonge vrouwen, maar een bredere en andere doelgroep, prijssegment of naamsbekendheid hebben, bijvoorbeeld C&A en Superstar. Deze indirecte concurrenten kunnen met bepaalde collecties en marketing strategieën jonge vrouwen aantrekken. Vero Moda heeft echter een herkenbare identiteit en profileert zich als bedrijf duidelijk op de jonge vrouwen markt.

Vero Moda Marketing

Ze hebben verschillende marketing strategieën om klanten te werven en aan zich te binden. Zo is er de Vero Moda Members Club. Als je hier lid van word krijg je korting op je volgende aankoop, uitnodigingen voor VIP events, kun je meedoen met wedstrijden en ontvang je regelmatig updates op het gebied van trends en styling.

Vero Moda doet momenteel veel aan online marketing. Er is een vernieuwde focus op de webwinkels om zo mee te gaan met de huidige digitalisering van de markt. Het online shoppen bij Vero Moda is aantrekkelijk gemaakt met verschillende service opties. Zo hebben klanten 30 dagen bedenktijd om een product te kunnen retourneren. Tevens is het retourneren van de stukken gratis. Daarnaast worden er bij een besteding van meer dan zestig euro geen verzendkosten berekend.

Vero Moda is ook actief op sociale media zoals Instagram, twitter, facebook en Pinterest. Nieuwe collecties, actuele acties en fashion wedstrijden worden hierop gepromoot. Een groot deel van de potentiele klanten van Vero Moda gebruiken sociale media, dus deze nieuwe marketing strategie kan helpen bij het werven van klanten. Via de sociale media probeert Vero Moda klanten aan te trekken met speciale acties. Bijvoorbeeld als je de pagina van Vero Moda liked dan kun je korting krijgen of meedingen naar speciale deals.
Vero Moda heeft zelfs een officieel YouTube kanaal waar promo video’s op te vinden zijn van de nieuwe collecties en campagnes.
Door de weldoordachte online marketing strategieën en de gerichte focus op fashion trends met de inzet van bekende topmodellen en fashionistas creëert Vero Moda een duidelijke identiteit en bereikt ze ook de juiste doelgroep. In de loop van de jaren is Vero Moda gegroeid in het aanbod en uitgebreid met meerdere winkels en een webwinkel om zo mee te veranderen met de groter wordende internationale markt. Vero Moda biedt kleding en meer aan de eigentijdse jonge vrouw die graag mode bewust is voor een betaalbare prijs.

Vero Moda online shop | Gratis verzending | Amazon.nl
www.amazon.nl › vero-moda
Vero Moda online shop ✓ Breed assortiment ✓ Snelle levering ✓ Gratis verzending & retour ▻ Bestel nu Vero Moda met korting.

Vero Moda Sale Outlet? Alle artikelen online – bol.com
www.bol.com › vero-moda
Op zoek naar artikelen van Vero Moda? Artikelen van Vero Moda koop je eenvoudig online bij bol.com ✓ Gratis retourneren ✓ 30 dagen bedenktijd ✓ Snel in ..

Leave your vote

137 points
Upvote Downvote
We kijken uit naar je ideeën

Laat een reactie achter

Log In

Forgot password?

Forgot password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Log in

Privacy Policy

Add to Collection

No Collections

Here you'll find all collections you've created before.

Send this to a friend